شناسهٔ خبر: 174887 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی در نخستین روز کاری و در بازدید از ترمینال سلام مطرح کرد؛

ضرورت اصلاحات مدیریتی و رفع مشکلات مسافران و زائران در تاخیرهای پرواز

مالواجرد وزیر راه و شهرسازی در نخستین روز کاری ضمن بازدید از ترمینال سلام فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) بر ضرورت اصلاحات مدیریتی و رفع مشکلات مسافران و زائران در تاخیرهای پروازی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز ۳۱ مردادماه پس از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزرای کابینه دولت چهاردهم، فرزانه صادق‌مالواجرد وزیر راه و شهرسازی از ترمینال سلام فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به منظور آگاهی از وضعیت خدمات دهی به مسافران اربعین، بازدید کرد.

عضو کابینه دولت چهاردهم ضمن گفت‌وگو با مسئولان فرودگاهی و شنیدن نظرات برخی از مسافران در این فرودگاه بر رفع مشکلات مسافران و زائران در تاخیرهای پروازی تاکید کرد.

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد رئیس جمهور و رای اعتماد نمایندگان مجلس از تشکیل اولین جلسه هیئت دولت خبر داد.

صادق مالواجرد گفت: حسب وظیفه در نخستین روز کاری بازدید از ترمینال سلام فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) در دستور کار قرار گرفت. هدف از این بازدید ارزیابی زیرساخت‌های فرودگاهی و میزان رضایتمندی مسافران از سفرها بود.

وی با تاکید بر اینکه در جریان این بازدید زیرساخت‌های فرودگاهی مورد ارزیابی قرار گرفت، افزود: تمامی تلاش همکاران فرودگاهی و دیگر مجموعه‌های دست اندرکار این است تا سفرها با بهترین کیفیت و کمترین مشکلات انجام شود. البته مشکلاتی در تاخیر پروازها و همچنین خدمات رسانی به مسافران وجود دارد که تلاش خواهیم کرد با برنامه‌ریزی‌های آتی به کمترین حد خود برسد.

وی اظهار امیدواری کرد تا با دعای خیر زائران که نثار دولت و مجموعه وزارت راه و شهرسازی می‌شود اتفاقات خوبی در آینده برای کشور رقم بخورد.

وزیر راه و شهرسازی درباره برنامه دولت برای کاهش تاخیرهای پروازی و مشکلات برخی از ایرلاین‌ها در این باره توضیح داد: قطعاً بررسی‌های ویژه‌ای انجام خواهد شد. البته محدودیت‌هایی وجود دارد که مردم نیز به آن واقف هستند اما از نظر مدیریتی اصلاحاتی انجام می‌شود.

صادق مالواجرد افزود: تلاش خواهیم کرد تا مشکلات موجود به کمترین حد خود برسد.

عضو کابینه دولت چهاردهم از مردم خواست تا با همراهی و دعا برای مجموعه دولت، برای سربلندی ایران نقش ایفا کنند.